Point Lookout erhältlich

• Fallout 3

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Bei PC wieder keine aktivierung nach download

Und wie bei allen anderen DLC´c zuvor keine aktievierung von GfWl nach download, Also wieder hier suchen (versteckt!):

z.B. C:\Users\Euer Name\AppData\Local\Microsoft\XLive\DLC\4654..........\0000.......\73e1............\Content

3 Point Lookout Dateien, diese im Fallout 3 Data-Ordner verschieben und über den Modmanager aktivieren. Dann sollte es soweit ohne Probleme laufen

Greetings Maveric2305
      Wer Rechtschreibfehler sucht ist Lehrer :rofl: , und wer welche findet darf sie auch behalten :grin:
    • Maveric2305 schrieb:

Keine Sorge in der Kapelle wirst Du wieder aufgepeppelt, aber ein Stückchen vom Hirn bleibt leider verloren....... [IMG:http://www.smileydesign.net/smileys/damote24.gif]

Selbst dieses Stückchen kann man sich am Ende zurückholen. Weiß bloß nicht, ob man das wieder an den angestammten Ort platzieren kann. Falls nicht… kann man vielleicht 'nen Kettenanhänger draus machen. :rofl:
      „Wenn jemand Gutes von dir denkt,
      dann bemühe dich, dass er recht hat!”

Ali ibn Abi Talib
    • Gibt es auch die patchs für die Ps 3???

Also ich bin immer bei meiner freundin und die hat kein Internet so jetzt war ich mal wieder zuhause und habe mal alles zum Updaten gebracht.
      Ich wollte mal fragen ob es auch die ganzen Updates für fallout 3 Gibt für die Ps 3???
      Weil ich meist immer nur X Box Lese und Pc ich habe das zwar auch für Pc aber naja warum auf pc wenn mans auf Console hat nech :thumbsup:
      Und wenn es die Gibt was bewirken sie denn????
      Habe das Spiel noch nicht lange deswegen frage ich ja..
      Danke im Vorraus :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow: :wohow:
    • Also für die PS3 gibt bis jetzt nur Patch 1.1

Fallout 3 patch 1.1

Bug fixes

• Friends notification no longer causes the game to pause. (Playstation 3)
      • Fixed occasional crashes during loading and waiting. NOTE: The patch did not fix this issue, at least on the Xbox 360. And seemingly not on the PS3.
      • Friendly or neutral NPC health bars, when taking damage, no longer flicker repeatedly. NOTE: The patch did not fix this issue, at least on the Xbox 360.
      • Fixed issue where certain NPCs would occasionally disappear from the game (actually only partially fixed this issue as a number of NPCs, i.e. Lucky Harith, still disappear due to non-bug related matters).
      • Fixed issue where dead NPCs would occasionally come back to life. NOTE: The patch did not fix this issue, at least on the Xbox 360.
      • Fixed rendering issue with the Gatling Laser gun's tracers.
      • Fixed issue where the haircut menu would occasionally not appear properly. NOTE: The patch did not fix this issue, at least on the Xbox 360 or PS3.
      • Fixed rare load/save issues that would cause NPCs to behave incorrectly.
      • Fixed issue where quest objectives would occasionally not update properly due to talking activators, intercoms and conversations.
      • Using Radaway from the Pip-Boy's Status Menu repeatedly no longer crashes the game.
      • Player no longer gets stuck in level up menu if their skills are maxed out.
      • Fixed issue where multiple followers would occasionally not load into an interior. (Unfixed in PS3.)
      • Fixed rare crash with fighting NPCs with corrupted data.
      • In game radios will now play properly if player was listening to the radio in the Pip-Boy first. (Not on Playstation 3 or seemingly any other platform.)
      • While using a 360 controller, the lockpick menu now rumbles properly. (PC)
      • Fixed rare crashes while loading and saving games.
      • Fixed rare issue where player would fall through the floor while in VATS.
      • Fixed issue where SLI mode was not properly detected with nvidia graphics cards. (PC)
      • The Mister Sandman perk no longer works with any children in the game.
      • Fixed occasional crash after scoring a critical hit in the head with a Railway Rifle.
      • Prevent NPCs from inadvertently dying from falling. (Not reliable in PS3 version.)
      • Fixed occasional issue where the controller would stop working properly.
      • Fixed crashes related to repeatedly equipping and dropping clothing and armor into the world.

Quest fixes

• Fixed several instances where quest item stayed in inventory permanently after completing quests. NOTE: The patch did not fix this issue, at least on the Xbox 360 or ps3
      • Fixed an issue where the distress message would occasionally not play in Trouble on the Homefront.
      • In The Waters of Life quest, the Citadel gate will open properly if the player fast travels away after exiting the Taft Tunnels but before reaching the Citadel gate with Doctor Li.
      • For the Big Trouble in Big Town quest, the broken protectrons in Big Town become active at the proper time.
      • In The American Dream quest, fixed specific issue which prevented the player from accessing their belongings in the locker by the door if they left the room first.
      • Fixed rare instance where Dad would have no valid dialogue during The Waters of Life quest.
      • Prevent issue during the Finding the Garden of Eden quest where player would fade to black, instead of Raven Rock, while in combat with a follower.
      • Fixed several XP speech exploits with certain NPCs.(Like the Bittercup and Pappy speech exploit in Big Town.)
      • Fixed XP exploit with a robot in Fort Bannister.
      • Fixed issue where player's controls can become locked permanently during The American Dream.

Tja - vielleicht kommt ja ein aktuellerer Patch offline mit den Add-On-DVDs daher ... wer weiß :dontknow:

BTW: Hab grad den Hauptquest von Point-Lookout beendet. Eigentlich doch recht schnell vorbei ... Wie dem auch sei: Nun noch den Spion finden und den Leuchtturm erhellen. Dann wed ich mich aus den Sümpfen wohl zurückziehen und mich von Aliens entführn lassen. Macht echt wieder Spaß nach 3 Monaten wieder zu spielen!
      it's not easy when it's icy

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von Stone ()